D E A N E R I S

Pasek zakładek

HomeAbout meLooksPhotographyModelingContact

czwartek, 20 września 2012

Camo trousers & second hand jacket

Witajcie :) Mam coraz więcej zapału do dodawania postów, co za tym idzie także więcej pomysłów :) Dziś  myślałam, że ze zdjęć nic nie wyjdzie z powodu deszczu. Na szczęście się rozpogodziło.
Poniżej zestaw: kurtka pikowana, spodnie camo (pokochałam ubrania z tym wzorem), jenasowa kurtka znaleziona w second-handzie i creepersy ;)










 kurtka - internacionale
spodnie - vero moda
creepersy - garage shoes
jeansowa kurtka - second hand

10 komentarzy:

  1. genialny look!<3 SPODNIE I BUTY FANTASTYCZNE A TY ŚLICZNA JESTEŚ!!:)

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. więcej takich zdjęć! outfit idealny+ świetne tło, klimat zdjęć<3
    obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za komentarz :) dodaje do obserwowanych, świetny jest ten set :) i to słońce jaram się. Jeśli chcesz zaobserwuj i mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę dobra stylizacja ! kurtałka mega ! z chęcią obserwuję ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz ładną urodę :))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tych spodniach *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. wow,wyglądasz niesamowicie!! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. I love everything! It's a quite new idea, very cool!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tu zostaję !! Jest świetnie ! A do tego ogromny plus za wszystkie sh :)

    OdpowiedzUsuń