D E A N E R I S

Pasek zakładek

HomeAbout meLooksPhotographyModelingContact

niedziela, 8 grudnia 2013

When the Winter comes

I dopadła nas zima. Właśnie wróciłam zmarznięta z podwórka i ratuję się herbatą. Mimo, że ubieram się jak najcieplej się da i tak mróz ze mną wygrywa...
Czapki, szaliki, rękawiczki, ciepłe buty, ciepłe kurtki - u mnie wszystko w gotowości. Dziś mam dla Was propozycję jednego z zimowych zestawów. Jeżeli szukacie jeszcze kurtki na ujemne temperatury, mogę Wam polecić tę od SheInside, którą widzicie na zdjęciach :) Jak dla mnie całkowita rewelacja. Przede wszystkim jest ciepła i ma duży kaptur. Ja zdecydowałam się na miętowy kolor, ale jest dostępna również w innych :) Do tego biały szalik i rękawiczki oraz moja ulubiona czapka panda. Może jestem już trochę za stara na takie cuda, ale nie mogłam się powstrzymać :D Co do butów, również gorąco polecam Wam Nike Astoria. Opinie co do ich wyglądu są podzielone, mi jednak bardzo się podobają. Oprócz tego lekkie i bardzo ciepłe.

  



 
 
 

Coat - SheInside / Shoes - Stendi / Jeans - Bershka / Cap - sh

Pamiętacie o konkursie?
Zapraszam po szczegóły na mojego fanpage'a.

Follow on Bloglovin

33 komentarze:

  1. Zdjęcia są po prostu rewelacyjne ! Ile u Ciebie śniegu - też tak chcę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety u mnie nie ma jeszcze aż takiego śniegu :<<.

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudowna kurtka!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurtka mega rewelacyjna!
    sama muszę zainwestować w coś podobnego.
    pozdrawiam gorąco :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale zazdroszczę tego śniegu!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak uroczo wyglądasz, cudownie !

    OdpowiedzUsuń
  7. jej jaka śliczna kurtka! *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. super kurtka, jaki masz jej rozmiar?:) chyba ja zamowie

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak kupowac na SheInside? Trzeba miec konto? Bardzo chcialabym z tamtad kurtke, ale nie wiem jak sie zabrac za to :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, trzeba założyć konto :) Jeżeli potrzebujesz więcej wskazówek, czekam na wiadomość na e-mailu/facebook'u :)

      Usuń
  10. Masz aska? pytam ponieważ mam kilka pytań. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam aska, ale tak jak wcześniej pisałam, w razie potrzeby email/facebook :)

      Usuń
  11. śnieeeeeeeeeeeeeg <3 zazdroszczę , we Wrocławiu deszcz :/ . Kurtka cudowna i idealny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale słodko wygladasz, boska kurtka! l;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko wspaniale uczta dla oczu, przepiękne zdjęcia. Tylko zadbaj o włosy, na ostatnim zdjęciu ukazana jest ich słabość, suchośc, koniecznie ściać końcówki, a nawet więcej niż końcówki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wybieram się do fryzjera od dłuższego czasu, ale jakoś mi zawsze nie po drodze ;p

      Usuń
  14. masz naturalne czy farbowane włoski? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Awesome website man, looks very nice. Finally found what Ive been looking for, thanks!
    jeux de strike

    OdpowiedzUsuń
  16. Very cool, maybe prdress is right for you.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś prześliczna!!! Naprawdę, zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdjęcia, a kurtka i buty - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia,fajny zestaw. Buty wyglądają rewelacyjnie (dzięki Nike ASTORIA znalazłam twój blog:)) Zastanawiam się nad kupnem tych butów i mam jedno pytanie : czy one nie przemakają ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Buty polecam, nie przemakają, ciepłe i wygodne :)

      Usuń