D E A N E R I S

Pasek zakładek

HomeAbout meLooksPhotographyModelingContact

piątek, 20 grudnia 2013

Wyniki konkursu ROSEGAL & What to wear on Christmas?

Dobry wieczór! Mam dla Was ogłoszenie mojego pierwszego konkursu ze sklepem Rosegal :)
Zwycięzcą jest Paulina Piszczek. Dziękuję wszystkim za udział! ;*
Mam nadzieję, że niedługo będę mogła zorganizować dla Was kolejne rozdanie :)



Boże Narodzenie coraz bliżej więc przy okazji przygotowałam dla Was przegląd świątecznych inspiracji, także z Rosegal :) Co najczęściej nakładacie na wigilijną kolację? Ja zawsze chętnie wybieram sukienkę, a w świąteczne dni lubię wcisnąć się w ciepły sweter. Najbardziej pożądane te z reniferami i innymi świątecznymi wzorami :)

 
 

1. Urocza czerwona sukienka z kokardą LINK
2. Zielona sukienka z kołnierzykiem LINK
3. Klasyczna, rozkloszowana, czerwona sukienka LINK

 

1. Sweter z pingwinem LINK
2. Sweter w renifery LINK
3. Sweter połączony z koszulą LINK


2. Szara rozkloszowana sukienka z koronkowymi rękawami LINK
3. Delikatnie rozkloszowana z kołnierzykiem LINK


Przepraszam Was, za taki krótki post, ale jutro wyjeżdżam i jestem niesamowicie zabiegana! Udziela mi się świąteczny zawrót głowy. Jednak przed świętami jeszcze do Was zajrzę :) 
Buziaki ;*
Follow on Bloglovin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz