D E A N E R I S

Pasek zakładek

HomeAbout meLooksPhotographyModelingContact

czwartek, 12 czerwca 2014

Just smart

Dziś wyjątkowo powitam Was słowami ,,dzień dobry” a nie ,,dobry wieczór” :) Właśnie kończę pakować rzeczy, popijam kawę i patrzę czy czegoś przypadkiem z radości nie zapomniałam. I to jakiej! Zaraz z przyjaciółmi wsiadamy w auto i pędzimy do Warszawy na Orange Warsaw Festival. To będzie pierwszy w moim życiu festiwal muzyczny, tym bardziej jestem podekscytowana :) 
Tak więc zostawiam Wam post na weekend. Zestaw elegancki, z moją ulubioną ostatnio sukienką od Kristine’s Collection. Ona właśnie należy do tych sukienek, które na wieszaku lub zdjęciu nie przyciągają uwagi, ale gdy je się nałoży, nie chce się z nią rozstawać. Na nogach urocze sandały na słupku. Cuda w tych lumpeksach..




 Dress - Kristine's Collection / Shoes - sh

Follow on Bloglovin 

12 komentarzy:

  1. Zdjecia w cieniu z padajacym na Ciebie sloncem sa niesamowite :) jestes piekna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesadziłaś z brwiami ;) Ale reszta mi się podoba, piękne zdjęcia i sukienka!
    F.

    OdpowiedzUsuń
  3. zgrabna, piekna i świetnie ubrana :) Idealnie moja droga ! Piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobieco, zmysłowo, lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  5. mega foty wielki profesjonalizm w pokoju ciemnym z malym blaskiemm swiatla ! wow swietnie wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tragiczne te brwi... naprawde nie widzisz ze wygladaja karykaturalnie? Dobrej zabawy na owf :) ja nie moglam jechac, ale do wwy autem to sredni pomysl...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ale dzięki za opinię;)
      Myślę, ze zabawa będzie przednia:D nikt z nas nie prowadzi auta, jako pasażerowie jedziemy:)

      Usuń
  7. zdjęcia są zrobione świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wonderful pictures and light! Love that dress, it suits you very well and makes the perfect shape :)

    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń