D E A N E R I S

Pasek zakładek

HomeAbout meLooksPhotographyModelingContact

czwartek, 2 października 2014

Grey & floral

Witajcie! :) Czy Was już też dopadła jesienna choroba? Mnie owszem. Spędziłam kilka dni owinięta po uszy kocem, pijąc hektolitry herbaty. Całe szczęście już jest lepiej. Chociaż przyznam, że wcale nie narzekałam na możliwość spania do południa :) 
Za oknem też jakoś lepiej - słoneczniej, bardziej kolorowo. Piękna ta jesień, gdyby jeszcze wieczory nie były tak zimne... 
Tak więc wykorzystaliśmy jeden z tych pięknych, słonecznych dni na zdjęcia i jestem z nowym wpisem :) 

Bluza, którą mam na sobie czekała na swoją kolej długi czas. Jakoś nigdy nie mogłam zdecydować się, z czym ją zestawić. Wybrałam prostą, szarą sukienkę i buty Jeffrey'a Campbell'a Homg, o niemalże identycznym jak na bluzie wzorze.



 

 Dress - H&M / Jacket - Primark / Shoes (Jeffrey Campbell Homg) - ebay

Follow on Bloglovin
 

12 komentarzy:

  1. zdradź jakim obiektywem są robione zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie obiektyw robi zdjęcia tylko człowiek!!!! Ale super obiad...w jakich garnkach był gotowany?... kapujesz anonim?!

      Usuń
  2. Świetny zestaw, do tego piękne zdjęcia. Makijaż boski!! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna i taka mądra. Jesteś według mnie ideałem kobiety. Zawsze, gdy patrze na Ciebie w szkole to mam nadzieję, że kiedyś też będę taka piękna. Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj przytylo sie troche co? widać po nogach i to BARDZO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nabrała delikatnie ciałka i wygląda przyjemnie, po co ta pieprzona gadka, ze przytyła... potem dziewczyna wpadają w anoreksję...

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia i śliczna kurtka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz! Uwielbiam przeglądać Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń