D E A N E R I S

Pasek zakładek

HomeAbout meLooksPhotographyModelingContact

poniedziałek, 15 czerwca 2015

Denim&denim

Witajcie! :) Dziś mam dla Was nieco vintage'owy zestaw, w którym dominuje jeans. Połączyłam spodnie z wysokim stanem ze złotym topem oraz oversize'ową kurtką. Do całości dobrałam czarne dodatki - pasek, biżuterię oraz buty. Wybaczcie za dość dużą ilość zdjęć, ale uwielbiam tę serię i nie mogłam się powstrzymać:D

Udanego tygodnia!









































Jeans/jacket & top - sh / Shoes - Bershka

Follow on Bloglovin

4 komentarze:

  1. Wow, jedna z Twoich lepszych sesji! Zarówno pod względem stylizacji, jak i samych fotografii. Te zdjęcia są po prostu wspaniałe! :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiamy tu zaglądać! Jak zawsze rewelacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze zachwycasz zdjęciami!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ale bardzo podobają mi się zdjęcia z tego postu! pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń